loading...
سایت اسانروید

برای این هفته قول منتشر شدن چندین بازی جدید را برای سیستم عامل اندروید و آیفون داده بودند، بازی جی تی آ سن آندرس یا همان جی تی آ ۵ ، LightBringers: Saviors Of Raia، The Collectables، Tales From The Borderlands و غیره که اولین بازی ای که منتشر شد همان جی تی ا پنج بود که ابتدا برای آیفون در آیتونز قرار داده شد و متاسفانه هنوز هم که هنوز است خبری از آن برای اندروید نشده است ولی امیدواریم طی ساعات آینده در مارکت نسخه ی آندرویدی آن نیز منتشر گردد. و اما چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن یکی دیگر از بازی های گفته شده در پلی استوری بودیم یعنی بازی Lightbringers: Saviors of Raia !

Lightbringers: Saviors of Raia به فارسی (مبشر نور : ناجی RAIA) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خارق العاده در سبک بازی های اکشن و آرکید برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگ در سیاه چال هایی فوق العاده ترسناک و هیجان انگیز دعوت می نماید! در این بازی شما می توانید از میان یک مرد و یک شخصیت زن به دلخواه یکی را انتخاب کنید و پا در نبردهایی بسیار مهیج بگذارید و با سحر و جادو دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هم اکنون سرنوشت راریا در دستان شماست، شما باید سرزمین ها و محیط های مختلف را کاوش کنید و به رازهای مهم در مورد راریا پی ببرید و یک بازی داستانی متفاوت را تجربه کنید! انواع سلاح های مرگبار و با قدرت نوردهی بالا در دسترس شماست که با ان ها دشمنان را سرنگون کنید و یکی از گرافیکی ترین و خارق العاده ترین بازی های اندرویدی را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Lightbringers: Saviors of Raia اندروید :

* نبرد در برابر صدها نفر از دشمنان بر روی صفحه نمایش به صورت هم زمان

* امکان بازی با دوستان به صورت مولتی پلیر (چند نفره) تا ۴ نفر

* بودن بیش از ۲۸۰ دستاورد و تجهیزات مختلف برای جمع اوری و افزایش هیجان بازی

* امکان سفارشی سازی خود با کارهای مختلف همچون زره های جدید

* نبرد در بیش از ۷۰ مکان شگفت انگیز و متنوع به دور از هرگونه تکراری

* امکان رقابت با دوستان از طریق فیسبوک و غیره برای لذت بخش تر کردن بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Lightbringers: Saviors of Raia به صورت رایگان عرضه شده است و ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد استقبال شما کاربران همیشگی قرار بگیرد!

 

دانلود Lightbringers: Saviors of Raia - بازی اکشن اندروید + دیتا!

 

درباره بازی اندروید , اکشن ,
ادامه مطلب ...

دانلود Six-Guns 1.8.0 December – بازی پرطرفدار شش اسلحه آندروید + دیتا

AZARSETAN بازدید : 98 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Six-Guns به فارسی (شش اسلحه) یکی از بهترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های جنگی کمپانی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با گرافیک عالی و خیره کننده ی خود و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید.

این بازی سوم شخص تیرانداز به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده است و داستان آن بسیار جذاب بوده و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد ساخت. انواع ماموریت های سخت بر دوش شما قرار میگیرد و شما می بایستی با سربلندی از این ماموریت های بیرون آیید. شما این امکان را دارید که در آریزونا و اورگان به گشت و گذار بپردازید و با انواع دشمنان غیر طبیعی همچون گاوچران ها و راهزن ها به جنگ بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

برخی از ویژگی های بازی Six-Guns اندروید :

* دارا بودن ۴۰ ماموریت چالش برانگیز

* در اختیار قرار دادن ۹ اسب مختلف

* بودن بیش از ۱۹ اسلحه ی استثنایی و قدرتمند برای مبارزه

* در اختیار قرار دادن طیف گسترده ای از تجهیزات، لباس و مهمات

* مکان هایی واقعی و با کیفیت بالا

* کیفیت صداگذاری حرفه ای و هیجان انگیز

* امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن

بازی شگفت انگیز Six-Guns به همرا فایل دیتا عرضه شده است که برای اجرای بازی نیز ضرروی است و شما می توانید آخرین نسخه ی این بازی را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید .

روش نصب و اجرای بازی : توجه داشته باشید که برای اجرای بازی حتما باید اتصال اینترنت خود را متصل نمایید و با اپلیکیشن های گذر از تحریم (سایفون ۳ و …) وارد بازی شوید!

نسخه ی کاملا آفلاین بدون نیاز به سینک جیمیل و گذر از تحریم!

 تغییرات نسخه ی v1.8.0 :

* اضافه شدن ۲ نقشه چدید مولتی و تک نفره

* اضافه شدن ۴ سلاح های جدید

* افزوده شدن  لباس فلزی جدید، کلاه جدید، ژاکت، شلوار و چکمه

* رفع برخی از باگهای بازی

 

دانلود Six-Guns - بازی شش اسلحه آندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود Combat Monsters 2.02 – بازی آنلاین مبارزه هیولاها اندروید + دیتا

AZARSETAN بازدید : 12 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Combat Monsters به فارسی (مبارزه ی هیولاها) بازی جدید با گرافیکی عالی در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن امروز در پلی استوری به صورت کاملا رایگان برای دانلود قرار داده شد! در این بازی وظیفه ی شما فرماندهی هیولاها برای مبارزه و غلبه بر ده ها تن از موجودات خونخوار و وحشتناک می باشد که در آن یا پیروز می شوید و یا مرگ آتشینی در انتظارتان خواهد بود! در این بازی شما می توانید به صورت آنلاین به مبارزه و نبرد با کاربران دیگر از سراسر دنیا مشغول شوید و به رقابت با دیگر رقیبان بپردازید و یکی از بهترین و چالش برانگیزترین بازی های استراتژیک را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد. شما در این بازی باید بیشترین تسلط را بر بازی داشته باشید، چرا که یک اشتباه سبب باخت شما خواهد شد و به گفته ی سازنده بازی به صورت تک نفره و چند نفره قابل بازی است!

انواع دستاوردهای مختلف در بازی برای افزایش قدرت شما وجود دارند که با به دست اوردن آن ها می توانید هیولاها و غول های مختلف را با قدرتی بیشتر سرنگون کنید و به عنوان هیولای افسانه ای شناخته شوید.

برخی از ویژگی های بازی Combat Monsters اندروید :

* مبارزه با بیش از ۱۳۲ هیولا و غول وحشتناک و مختلف

* در دسترس بودن بیش از ۷۰ سلاح مختلف و ویرانگر

* بودن ۱۲ شخصیت و کارکتر برای انتخاب و پا گذاشتن در میدان نبرد

* بیش از ۱۲۰ نقشه ی مختلف برای انتخاب و مشغول شدن به نبرد

* دارا بودن گرافیک عالی و خیره کننده به همراه گیم پلی اعتیادآور

* رایگان بودن و بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی و نصب آسان

ما امروز در اسانروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی بازی Combat Monsters را به همراه فایل دیتای آن در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت کنید …

تغییرات نسخه ی v2.02:

* اضافه شدن یک مسابقه جدید از اسکلت

* اضافه شدن کمان جدید

* اضافه شدن مأموریت های تکنفره جدید سخت

* بهبود گرافیک بازی برای وضوح بیشتر

 

دانلود Combat Monsters - بازی آنلاین مبارزه هیولاها اندروید + دیتا

 

دانلود Real Steel HD 1.4.1 – بازی نبرد ربات ها اندروید + دیتا

AZARSETAN بازدید : 20 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Real Steel HD به فارسی (فولاد واقعی) بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های رزمی، تخیلی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش روبات هایی قدرتمند در دو حالت مسابقات و مبارزه ی آزاد به جنگ با ربات های دیگر می روید. این بازی که به صورت تن به تن صورت می گیرد از بهترین بازی های رزمی اندروید به شمار می رود که داستان آن به آینده ای نزدیک برمگیردد، جایی که ربات های یک تنی در رینگ مسابقات با یکدیگر به رزم می پردازند و تنها یک پیروز و یک زنده از آن خارج می شود!

این بازی که بر اساس فیلم محبوب Dream works طراحی شده است تا به امروز بیش از ۶ میلیون با از پلی استوری دریافت گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کیفیت صداگذاری عالی تجربه ی بهترین بازی جنگ ربات ها در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی Real Steel HD اندروید :

* بازی به صورت دو حالت مسابقه ای و آزاد

* بازی در مسابقاتی دشوار برای باز کردن ربات های جدید

* مبارزه با ربات های بسیار بزرگ و هیجان انگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده

* کنترلرهای ساده برای کنترل آسان ربات ها

* کیفیت صداگذاری عالی برای افزایش هیجان

اگر از طرفداران بازی های رزمی هستید، بدون شک بازی فوق العاده زیبای Real Steel HD نیز برایتان جالت توجه خواهد بود که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v1.4.1 :

* افزوده شدن ربات جدید

* افزوده شدن Tag Team tournament

* رفع مشکلات و ارتقای عملکرد بازی

 

دانلود Real Steel HD - بازی نبرد ربات ها اندروید + دیتا

 

دانلود Tank Battles 1.1.3g – بازی جنگ تانک ها گیم لافت اندروید + دیتا

AZARSETAN بازدید : 6 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

Tank Battles به فارسی (جنگ تانک ها) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استوری در دسترس عموم کاربران قرار داده شد. این بازی با عنوان بزرگترین فرمانده تانک جهان در مارکت عرضه شده و در ان شما در مکان هایی شگفت انگیز به عنوان سرنشین یک تانک به از بین بردن دشمنان مشغول می شود و یکی از هیجان برانگیزترین بازی های سبک استراتژیک مبارزه ی با تانک ها را تجربه خواهید کرد. مدیریت تانکی را بر عهده بگیرید، وارد میدان های جنگ مختلف بشوید و با استفاده از بمب هایی ویرانگر مخالفان و دشمنانتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن در حالت انفرادی در اختیار بازیکن قرار می گیرد که بتواند آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و یا در حالت مولتی پلیر می توانید با دیگر کاربران جهان و دوستانتان به رقابت بپردازید!

هدف شما در بازی Tank Battles به دست آوردن تاج پادشاهیست و باید تا می توانید تلاشتان را به کار بگیرید و برای تبدیل شدن به پادشاه تانک ها به مبارزه و نبرد بپردازید. این بازی با دارا بودن امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ از برترین بازی های اندرویدیست و همانند دیگر بازی های گیم لافت دارای گرافیکی خارق العاده می باشد و آ نرا به تمام دوستداران بازی های استراتژیک و اکشن پیشنهاد می دهیم …

برخی از ویژگی های بازی گیم لافت Tank Battles اندروید :

* دارا بودن +۸۰ مرحله در حالت انفرادی و ۱۰ نقشه برای حالت چند نفره

* امکان رقابت به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و دوستان

*  ۲۲ آیتم قدرتمند معادن، برج ها و بمب برای مقابله با دشمنان مختلف

* امکان سفارشی سازی تانک با بیش از ۹۰ هزار توپ، زره، آج، استتار و غیره

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری حرفه ای

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات آزاردهنده و نصب آسان

* پشتیبانی از تمام اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی ۲.۳ و بالاتر

اگر دوست دارید بازی جدید و فوق العاده ی Tank Battles را برروی موبایل اندرویدی خود تجربه کنید می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید ابتدا تریلری از بازی را مشاهده نمایید و در صورتی که مایل بودید بازی را به همراه فایل دیتا دریافت نمایید….

 تغییرات نسخه ی v1.1.3g :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android firmware 4.4

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Tank Battles - بازی جنگ تانک ها گیم لافت اندروید + دیتا

 

دانلود CHAOS RINGS II 2.0.0 + Data – بازی حلقه ی هرج و مرج اندروید !

AZARSETAN بازدید : 52 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

CHAOS RINGS II بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و خیره کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که دیروز در مارکت اندروید منتشر شد! این بازی که با قیمت ۱۵ دلار در مارکت به فروش می رسد جدیدترین ورژن بازی های Chaos Rings می باشد که شما را وارد دنیایی بی نظیر می کند !

در این بازی یکی از دوستان شما دزدیده شده است و شما برای پیدا کردت و نجات دادن او تلاش می کنید و یک بازی ماجراجویی شگفت انگیز را در اسمارت خود به ارمغان آورید.

توجه : این بازی دارای یک فایل دیتا به حجم حدود ۹۶۰ مگابایت می باشد که آن را نیز برای شما قرار داده ایم در صورتی که میخواهید از مارکت فایل دیتا را دریافت کنید باید ۱ گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

راهنمای نصب بازی :

۱ – فایل دیتا را که به صورت زیپ می باشد از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.square_enix.chaosrings2gp را در مسیر android /obb قرار دهید.

۲ – فایل apk بازی را که حجمی در حدود ۱۹ مگابایت را دارد نصب کنید.

۳ – بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی CHAOS RINGS II به همراه فایل دیتای آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

قیمت بازی در پلی استوری » ۱۵.۹۹ دلار

تغییرات نسخه ی v2.0.0 :

* رفع برخی از باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود CHAOS RINGS II + Data - بازی جدید اندروید !

 

دانلود CHAOS RINGS II 2.0.0 + Data – بازی حلقه ی هرج و مرج اندروید !

AZARSETAN بازدید : 23 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

 

CHAOS RINGS II بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و خیره کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که دیروز در مارکت اندروید منتشر شد! این بازی که با قیمت ۱۵ دلار در مارکت به فروش می رسد جدیدترین ورژن بازی های Chaos Rings می باشد که شما را وارد دنیایی بی نظیر می کند !

در این بازی یکی از دوستان شما دزدیده شده است و شما برای پیدا کردت و نجات دادن او تلاش می کنید و یک بازی ماجراجویی شگفت انگیز را در اسمارت خود به ارمغان آورید.

توجه : این بازی دارای یک فایل دیتا به حجم حدود ۹۶۰ مگابایت می باشد که آن را نیز برای شما قرار داده ایم در صورتی که میخواهید از مارکت فایل دیتا را دریافت کنید باید ۱ گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

راهنمای نصب بازی :

۱ – فایل دیتا را که به صورت زیپ می باشد از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.square_enix.chaosrings2gp را در مسیر android /obb قرار دهید.

۲ – فایل apk بازی را که حجمی در حدود ۱۹ مگابایت را دارد نصب کنید.

۳ – بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی CHAOS RINGS II به همراه فایل دیتای آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

قیمت بازی در پلی استوری » ۱۵.۹۹ دلار

تغییرات نسخه ی v2.0.0 :

* رفع برخی از باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود CHAOS RINGS II + Data - بازی جدید اندروید !

 

دانلود Skylanders Lost Islands 1.8 – بازی جزایر فراموش شده اندروید + دیتا

AZARSETAN بازدید : 5 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Skylanders Lost Islands بازی جدید با گرافیک اچ دی و خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جزیره هایی واقعا شگفت انگیز در مکان هایی لذت بخش دعوت می نماید! در این بازی شما باید به اکتشاف جزیره های مختلف بپردازید، جزیره ی شخصی خودتان را گسترش دهید و یک ماجراجویی جدید و مهیج را آغاز نمایید. در جزیره انواع ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین جزیره در اختیار بازیکن قرار میگیرد که با استفاده از ان ها بخش های مختلفی را ایجاد نماید و تمام تلاشش را برای بهبود و گسترش جزیره به کار بگیرد. پس از ساخت جزیره ی خود، خودتان را برای ماموریت ها و نبردهایی واقعا هیجان انگیز آماده نمایید و برای وسیع تر کردن جزیره و دریافت امتیاز به رقابت با دیگر کاربران بپردازید!

اگر دوست دارید یکی از گرافیکی ترین بازی های ساخت جزیره را تجربه کنید، ما Skylanders Lost Islands را به شما پیشنهاد می دهد که با ان می توانید یک ماجراجویی کاملا متفاوت را آغاز کنید.

برخی از ویژگی های بازی Skylanders Lost Islands اندروید :

* امکان ساخت، سفارشی سازی و گسترش جزیره ی خود با ابزارهای مختلف

* شامل بودن انیمیشن هایی واقعی و اچ دی برای افزایش هیجان

* امکان قرار دادن انواع خانه ها و ساختمان های مختلف برای افزایش درآمد

بازی در انواع جزیره های منحصر به فرد برای پیش بردن ماموریت ها

* پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون های اندرویدی

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی

بازی Skylanders Lost Islands به صورت رایگان عرضه گردیده و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم. برای مشاهده تریلری از بازی با ما همراه باشید …

 جــــدیـــــد …

 

دانلود Skylanders Lost Islands - بازی جزایر فراموش شده اندروید + دیتا

 

دانلود Paradise Island 2.5.4 – بازی محبوب جزیره بهشتی اندروید

AZARSETAN بازدید : 3 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Paradise Island از محبوب ترین و اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید می باشد که برای دوستداران دریا و ساحل طراحی شده است . در این بازی شما باید به ساخت جزیره پرداخته و کسب و کار برای خود راه بیندازید و به ثروتمند شدن خود کمک کنید و در نهایت توریست ها را به جزیره ی خود جذب کنید .

شما می توانید با ایجاد مکان های مختلفی نظیر مراکز تفریحی ، هتل ها ، رستوران ها و دیسکو امپراطوری خود را گسترش داده و جزیره ی خود را به بهترین امپراطوری موجود تبدیل کنید !

برخی از ویژگی های بازی Paradise Island :

* گرافیک عالی

* گیم پلی اعتیاد آور و جالب

* دارا بودن بیش از ۱۳۰ جایزه و دستاوردها

* در دسترس بودن امکانات ، تجهیزات ، دکوراسیون و گیاهان

* به اشتراک گذاری امتیاز و تجهیزات با دوستان خود

* زندگی کردن در جزیره ی خود هنگامی که بازی بسته شده باشد

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Paradise Island و دانلود جدیدترین نسخه آن از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v2.5.4:

* بسیاری از شگفتی کریسمس در انتظار شما در جزیره!

 

Paradise Island Android

 

Pirate Explorer: The Bay Town 1.0.29 – بازی ماجرایی دزد دریایی اندروید

AZARSETAN بازدید : 7 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Pirate Explorer: The Bay Town یکی دیگر از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های سبک ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان یک دزد دریایی، به ساختن شهر و اکتشاف می پردازید و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی جزیره را در اندرویدفون خود به ارمغان می اورید! در این بازی شما علاوه بر ساخت شهر و کشف کردن به جستجو برای پیدا کردن اشیاء مخفی و گنج فراموش شده نیز خواهید پرداخت! داستان بازی از این قرار است که در دریا در حال راندن کشتی بوده اید که ناگهان کشتی تان آسیب می بیند و در یک جزیره گرمسیری خود را خواهید دید ؛ هم اکنون باید به اکشتاف بپردازید و با کمک از ابزارهای در دسترس قایق خودتان را تعمیر کنید و از طرفی قسمت های مختلف جزیره را کشف نمایید.

این بازی که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران دوستدار بازی های ماجراجویی دریافت گردیده و ما امروز تصمیم گرفتنی آن را در اختیار شما کاربران همیشگی نیز قرار دهیم!

برخی از ویژگی های بازی Pirate Explorer: The Bay Town اندروید :

* کاوش برای پیدا کردن اشیاء پنهان و تلاش برای دستیابی به گنج از دست رفته!

* ساخت و ارتقاء ساختمان و زیباسازی جزیره با استفاده از دکوراسیون های متنوع!

* جستجو برای پیدا کردن غار و رسیدن به گنج و همچنین جمع اوری گیاهان نادر!

* امکان بازدید از جزایر همسایه با ظاهرهایی واقعا شگفت انگیز و متفاوت!

* ارتقاء کشتی خود توسط بازیکن برای سفر مکان ها و محیط هایی بسیار دور!

* گرافیک کارتونی زیبا و فوق العاده اعتیاد آور به همراه گیم پلی جالب!

* به روز رسانی هفتگی و ماهانه به صورت رایگان با افزوده شدن ساختمان های جدید، دکوراسیون و غیره

بازی Pirate Explorer: The Bay Town هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز درفارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با مراجع هبه ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن ؛ آن ها را با یک کلیک دریافت نمایید.

 

Pirate Explorer: The Bay Town - بازی ماجرایی دزد دریایی اندروید

 

دانلود One Hundred One-in-1 Games HD 1.1.4 – مجموعه بازی اچ دی اندروید

AZARSETAN بازدید : 107 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

One Hundred One-in-1 Games HD یکی از پرطرفدارترین، بهترین و زیباترین بازی های اندرویدییست که با داشتن ان می توانید بیش از ۱۰۰ بازی با کیفیت اچ دی را به صورت یکجا در تبلت و یا اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید! اگر شما هم دوست دارید مجموعه ای کم نظیر از بازی های با کیفیت اچ دی را به صورت یک جا در یک برنامه ی رایگان و کاربردی داشته باشید و گلچینی از بهترین بازی های اندرویدی را در موبایل خود داشته باشید این مجموعه بازی را از دست ندهید! در این بازی که خود شامل ۱۰۵ بازی با گرافیک اچ دی است، هر نوع بازی ای که فکرش را می کنید با سبک های اکشن، پازل، فکری، تفننی، ورزشی، مسابقه ای، تیراندازی، آشپزی و غیره را شامل می شود و می تواند هر کاربر با سلایق خاص خود را راضی نگه دارد! بازی همچنین دارای امکان بازی چندنفره در یک دستگاه، جدول امتیازبندی و نمایش بالاترین رتبه ها، گزینه های دست یافتنی و چندین امکان دیگر است که باعث می شود هیجان بازی ها دو چندان گردد.

اگر می خواهید زیباترین بازی های اندرویدی را به صورت یکجا داشته باشید این بازی را از دست ندهید و با داشتن آن به اندازه ی کافی حتی برای یک ماه و بیشتر بازی با خود همراه داشته باشید!

برخی از ویژگی های بازی one hundred one-in-1 Games HD اندروید :

* شامل بودن بیش از ۱۰۵ بازی با گرافیک اچ دی ، سه بعدی و فوق العاده زیبا

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر یا همان چند نفره با دوستان برای لذت بیشتر

* شامل بودن بازی های با سبک مسابقه ای، ورزشی، آشپزی، تیراندازی، سودوکو و غیره

* مناسب برای تمام سنین +۶ و تمامی سلیقه ها به همراه ویژگی های بسیار زیاد

* پشتیبانی از زبان های: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، چینی و ژاپنی

بازی one hundred one-in-1 Games HD به صورت رایگان عرضه گردیده است و در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

 

دانلود One Hundred One-in-1 Games HD - مجموعه بازی اچ دی اندروید

 

دانلود RAVENMARK: Mercenaries 1.072 – بازی استراتژیک متفاوت اندروید !

AZARSETAN بازدید : 4 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

تا به امروز بازی های مختلفی در زمینه ی بازی های استراتژیک را برای اندروید معرفی کرده بودیم که با استقبال خوب کاربران روبرو گردید، امروز قصد معرفی یکی از جدیدترین عنوان های بازی های استراتژیک با نام RAVENMARK: Mercenaries را داریم که با دارا بودن گیم پلی ای متفاوت و بسیار مهیج حیرت شما را بر خواهد انگیخت! این بازی با تمام بازی هایی که تا به امروز منتشر شده است تفاوت دارد و تفاوت اصلی ان را می توان در گیم پلی بی نظیرش جستجو کرد! به جرئت می توان بازی راونمارک: مزدور را بهترین بازی استراتژیک اندرویدی انتخاب کرد که حتی Civilization Revolution را هم در رده ی دوم قرار خواهد داد! در این بازی می یایستی که ارتش خود را به صورت دلخواه بسازید و خود را برای مبارزه با انواع ارتش های قدرتمند آماده سازید تا در نهایت بتوانید پرچم خود را بر ارتفاعات حماسه برافرازید! انواع سربازهای مختلف از جمله کماندار، شمشیر دار، اسب سوار و غیره در دسترس شما هستند که با کمک ان ها نیروهای ارتش پیش رو را از پای در آورید و نبرد را به سود خود به پایان برسانید. برخی از ویژگی های بازی RAVENMARK: Mercenaries اندروید : * به دست آوردن انواع امتیازهای مختلف پس از پیروزی در هر نبرد * شامل بودن نقشه ای بسیار گسترده برای نبرد در مکان هایی مختلف * امکان سفارشی سازی ارتش با کارهای مختلف و افزایش قدرت آن ها توسط شما * دارا بودن افکت های خیره کننده و پخش صداهای هیجان انگیز * دارا بودن گرافیک اچ دی خارق العاده به همراه صداگذاری بسیار عالی بازی RAVENMARK: Mercenaries به صورت رایگان عرضه شده است و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ابتدا تریلری از بازی را مشاهده کنید و در وصتری که مایل بودید بازی را به همراه فایل دیتا تنها با یک کلیک دریافت نمایید.. تغییرات نسخه ی v1.072 : * رفع مشکلات بازی و بهود گرافیک آن ! دانلود RAVENMARK: Mercenaries - بازی استراتژیک متفاوت اندروید !

دانلود HeroClix TabApp Elite 1.2.4.2 – بازی قهرمانان افسانه ای اندروید

AZARSETAN بازدید : 3 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

HeroClix TabApp Elite بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه گردیده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما در نقش قهرمانان افسانه ای به جنگ با دشمنان و خائنان می روید و جهان را از وجود آن ها پاکسازی خواهید کرد! از میان قهرمان های مختلف پیش رو یکی را به دلخواه انتخاب نمایید، سپس از میان مکان های مختلف از جمله جزیره، شهر و غیره یکی را برگزینید و یک ماجراجویی جدید و شگفت انگیز را برای سرکوب کردن دشمنان آغاز نمایید! در این بازی شما در نقش دو قهرمان می توانید بازی را شروع نمایید و در مکان های مختلف به نبرد مشغول شوید، انواع موانع مخالف از جمله خارها و دشمنان قدرتمند پیش روی شما قرار دارند که باید با سلاح های در دسترس و تبحر خاص خود از آن ها عبور کنید و راه را برای صعود به مراحل بالاتر هموار سازید. برخی از ویژگی های بازی HeroClix TabApp Elite اندروید : * انتخاب از میان سه شخصیت در ابتدای بازی توسط بازیکن * از بین بردن دشمنان با استفاده از سلاح های مختلف * بودن شش سبک مختلف برای شروع به بازی با امکان انتخاب توسط کاربر * دردسترس بودن انواع دستاوردهای مختلف برای جمع اوری * امکان ارتقای شخصیت ها و افزایش قدرت آن ها با پیش بردن بازی * دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و لذت بخش بازی HeroClix TabApp Elite هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا به صورت لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.. دانلود HeroClix TabApp Elite - بازی قهرمانان افسانه ای اندروید

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت اندرویدی asanroidخوش امدید ممنون از اینکه سایت asanroidبه عنوان سایت خودتون پذیرفتید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 870